Δευτέρα, 6 Απριλίου 2009

ΔΙΑΙΤΑ ΛΙΠΟΜΟΝΑΔΩΝ

Χάζευα στο internet, έψαχνα για δίαιτες και έβλεπα τι υπόσχονται η κάθε μια.
Και έπεσε στα χέρια μου μια, η πιο απάνθρωπη που μου τράβηξε την προσοχή. Ως προς την εγκυρότητα της, την παραθέτει η «annafrank» στις 28/03/07 19:54 στο side: Sxeseis.gr. Χαρακτηριστικά μας λέει:


"Εγώ αποφάσισα και την κανω και ήδη μέσα σε 4 μέρες έχασα δυο κιλα...Σουπερ...Δοκιμαστε την"

ΔΙΑΙΤΑ ΛΙΠΟΜΟΝΑΔΩΝ (ΒΙΟΧΗΜΙΚΗ)
Μηνιαία δίαιτα που βασίζεται στον υπολογισμό των λιπομονάδων. Βαθμιαία αλλάζει ο μεταβολισμός και απαλλαγόμαστε από το πάχος οριστικά.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΙΠΟΜΟΝΑΔΩΝ Μερίδα φαγητού η γλυκού
Λιπομονάδες
Γιαούρτι με 0% λιπαρά 0 , Γιαούρτι Αγελάδας 8 , Καλαμάρια τηγανητά 5 ,Καφές σκέτος 0 ,Καφές με γάλα 5 ,Κοτόπουλο ολόκληρο (850 γρ. - 2 κιλά) 0 ,Κρασί (1 ποτήρι) 22 ,Κρέας ψητό χωρίς σάλτσα 0 ,Κρέας ψητό με σάλτσα 20 ,Λάδι 12 ,Λαχανικά ανάμικτα κατεψυγμένα (το σακουλάκι) 12 ,Λεμόνι (1 κουταλάκι) 5 ,Μακαρόνια 50 ,Μήλο μέτριο 17 , Μπριζόλα χοιρινή ψητή (μικρή) 35 ,Μπριζόλα μοσχαρίσια ψητή (μικρή) 0 ,Μπύρα (1 ποτήρι) 40 ,Ουίσκι (1 ποτήρι) 17 ,Πάστα 60 ,Πατάτες τηγανητές 20 ,Ρεβίθια 40 ,Σαλάτα βραστή 7 ,Σαλάτα χλωρή 5 ,Φρυγανιά σικάλεως 2 ,Ψάρι βραστό 0 ,Ψάρι τηγανητό 30 ,Ψάρι ψητό 0 ,Ψάρι φέτα μικρή 17.
Επιτρέπεται η εναλλαγή των φαγητών από μεσημέρι σε βράδυ. Με ελάχιστες έως 60 λιπομονάδες χάνουμε 10-12 κιλά μηνιαίως. Με 60 - 100 λιπομονάδες διατηρούμαστε στο βάρος μας. Με 100 και άνω προσθέτουμε βάρος. Επαναλαμβάνεται ανά 15ήμερο. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η απώλεια άνω των 12 κιλών μηνιαίως. Σε όλα τα φαγητά επιτρέπεται μόνο λεμόνι και λίγο αλάτι. ΠΟΤΈ ζάχαρη, λάδι ή βούτυρο.

Πρωινό πάντα το ίδιο :- Καφές ή τσάϊ χωρίς ζάχαρη.
ΔΕΥΤΕΡΑ Μεσημέρι :- 2 μπριζόλες μοσχαρίσιες- 1 μερίδα ντομάτες κομμένες βρασμένες ή μαγειρεμένες. Βράδυ :- 2 μπριζόλες μοσχαρίσιες- 1 μερίδα ντομάτες κομμένες βρασμένες ή μαγειρεμένες- Γιαούρτια.
ΤΡΙΤΗ Μεσημέρι :- Κρέας ή ψάρι.- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής. Βράδυ :- Γιαούρτια.
ΤΕΤΑΡΤΗ Μεσημέρι :- Ψάρι ή κρέας ψητό. Βράδυ :- Καλαμαράκια τηγανητά- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής.
ΠΕΜΠΤΗΜεσημέρι:- Γιαούρτια. Βράδυ :- Κοτόπουλο βραστό ή ψητό.- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής, σπανάκι.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Μεσημέρι :- Ψάρι βραστό ή ψητό ή οστρακοειδή,- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής. Βράδυ :- Κοτόπουλο βραστό ή ψητό- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής.
ΣΑΒΒΑΤΟ Μεσημέρι :- Καλαμαράκια τηγανητά- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής. Βράδυ :- Ψητό ή βραστό κοτόπουλο ή γαλοπούλα.- 1 μερίδα σαλάτα ανάμικτη εποχής.
ΚΥΡΙΑΚΗ Μεσημέρι :- Όλα είναι ελεύθερα αλλά σε ΚΑΝΟΝΙΚΈΣ μερίδες

Σας την έγραψα, όπως ακριβώς την βρήκα...
Τα αρνητικά των χημικών, βιοχημικών, στερητικών κλπ διαιτών γνωστά. Η βαναυσότητα και σκληρότητα τους ολοφάνερη. Έχουν όμως αποτέλεσμα? Η annafrank έγραψε ότι τις πρώτες τέσσερις μέρες έχασε 4 κιλά, τα ξαναπήρε όμως? Και πραγματικά, άντεξε μέχρι την έβδομη μέρα?
Εγώ δεν θα κρίνω καμία δίαιτα για το πόσο κακό κάνει στον οργανισμό μας και για την αποτελεσματικότητα της. Για παράδειγμα εγώ χωρίς κάποια συγκεκριμένη δίαιτα έχω κάνει πολύ μεγαλύτερο κακό στον εαυτό μου μέχρι τώρα και συγχρόνως όλες οι δίαιτες και οι διατροφές μου φαίνονται ίδιες, γιατί σε εμένα όλες έχουν αποτύχει!
Από την ώρα που διάβασα αυτήν την δίαιτα αναρωτιέμαι. Είναι δυνατόν; Και ταυτόχρονα θέλω να την δοκιμάσω, να την επιχειρήσω, είμαι περίεργη, μπορώ? Προφανώς αυτό είναι που ένοιωσε και η γάτα, της οποίας το τέλος όλοι γνωρίζουμε, πριν την δικιά της παταγώδης αποτυχία!!
θα προσπαθήσω λοιπόν να ακολουθήσω πιστά αυτήν την δίαιτα για μια εβδομάδα, κι αν δεν τα καταφέρω: τι είχαμε, τι (ΔΕΝ) χάσαμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου