Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Παραιτούμαι!!

Και παραιτούμαι!
Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκίμασα μια από της "απαγορευμένες" χημικές δίαιτες, όπως τη Δίαιτα των Λιπομονάδων. Έχω ξεκινήσει και την γνωστή πια δίαιτα της Κρεμυδόσουπας -γνωστή στο ίντερνετ- και διατροφές του στιλ, μόνο ψάρι και λαχανικά για μια εβδομάδα, κ.α. Και λέω "ξεκινήσει" γιατί δεν μπόρεσα να κρατήσω ποτέ μια τέτοια δίαιτα για μια ολόκληρη εβδομάδα, όσο αποφασισμένη κι αν ήμουν. Στην τελική, είμαι άνθρωπος με πολλές δουλειές και δεν μπορώ να σέρνομαι όλη μέρα γιατί τρώω μόνο χόρτα!
Οπότε ομολογώ πως παραιτούμαι. Παραιτούμαι από την ιδέα ότι θα χάνω επτά κιλά την εβδομάδα. Παραιτούμαι από κάθε παράλογη δίαιτα. Ας το πάρουμε απόφαση, όσοι τα κατάφεραν μπράβο τους, αλλά εγώ δεν είμαι από αυτούς.
Το μεγαλύτερο κακό που κάνουν τέτοιου είδους δίαιτες, είναι στο ηθικό μας. Είναι η κατάσταση που σε φέρνουν και λες -θολωμένος και από την πείνα "δεν θα αδυνατίσω ποτέ!". Είτε όταν, δεν αντέχεις άλλο και σχηματίζεις στο τηλέφωνο τον αριθμό του αγαπημένου σου ντελίβερι, είτε όταν στην χειρότερη περίπτωση, έχεις ακολουθήσει την σατανική δίαιτα, αλλά τα αποτελέσματα της δεν είναι αυτά που περιμένεις. Συμβαίνει! Το γεγονός ότι έχουμε την απαίτηση από τον οργανισμό μας να χάσει πέντε κιλά σε επτά μέρες ή και περισσότερα, δεν σημαίνει ότι αυτός μπορεί να το κάνει.
Επίσεις μεγάλη παγίδα είναι και η φράση "Αρχίζω δίαιτα", πράγμα που σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα "τελειώσω την δίαιτα". Τι γίνεται όμως τότε? Το αναμενόμενο, το τρελό φαγοπότι ακολουθεί. Και στην περίπτωση που αποτυγχάνει κανείς να ανταπεξέλθει στις παράλογες απαιτήσεις μιας στερητικής δίαιτας, τι κάνει? Η απάντηση είναι απλή, όχι άλλη δίαιτα!
Σκοπός μου είναι να χάσω κάποια κιλά, για καλό δικό μου, γιατί αγαπώ τον ευατό μου, γιατί θέλω να αγαπήσω το σώμα μου. Αρνούμαι λοιπόν να τα βασανίζω και τα δύο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου