Παρασκευή, 10 Απριλίου 2009

Δίαιτα με θερμιδομετρητή

Τα πράγματα με μια τέτοια δίαιτα είναι ευχάριστα απλά! Αν παίρνουμε με το φαγητό μας λιγότερες θερμίδες από όσες ξοδεύουμε με τις διάφορες εργασίες που κάνουμε μέσα στην μέρα, τότε αδυνατίζουμε. Το πλεονέκτημα ενός τέτοιου τρόπου δίαιτας και ελέγχου της διατροφής μας είναι σημαντικό, και για αυτό αποφάσισα να την ακολουθήσω. Δεν θέλω να νιώθω πως κάνω δίαιτα! Δεν θέλω να σκέφτομαι που θα βγω και που θα πάω με βάση το τι θα φάω, δεν θέλω να κάνω το πρόγραμμα της ημέρας μου με βάση το τι θα φάω!
Το πιο δύσκολο πράγμα σ΄αυτόν τον τρόπο είναι ο υπολογισμός των θερμίδων με ακρίβεια και φυσικά η δική μου α-συνέπεια ως προς αυτό.
Αν θέλει κάποιος να χάσει ένα κιλό την εβδομάδα, στόχο νομίζω εγώ ρεαλιστικό και προσιτό, πρέπει να καταναλώσει 1.100 θερμίδες λιγότερες την ημέρα, από αυτές που συνήθιζε να παίρνει ή από την συνολική ενέργεια που χρειάζεται κάθε μέρα. Για παράδειγμα, εγώ χωρίς να κάνω κάποια ιδιαίτερη σωματική άσκηση, καίω περίπου 2100 θερμίδες. Αυτό είναι υπολογισμένο χωρίς καθόλου άσκηση, είναι δηλαδή οι θερμίδες που θα έκαιγα αν καθόμουν όλη μέρα σε μια καρέκλα. Προφανώς κουνιέμαι κι όλας.. Αυτός ο αριθμός για έναν άνθρωπο που αθλήτε υπερβολικά μικρός, εγώ αυτόν έχω, τι να κάνουμε... Άρα ο στόχος μου είναι να ακολουθήσω μια διατροφή περίπου των 1000 θερμίδων.
Εδώ και μερικές μέρες προσπαθώ να παρακολουθώ τις θερμίδες που που καταναλώνω. Το λάθος που έκανα χθες που βγήκα έξω για φαγητό με φίλους ήταν να ξεχάσω να υπολογίσω την μια φέτα ψωμί που έφαγα. Δυστυχώς παχαίνει και το κουβέρ και πρέπει να το συμπεριλαμβάνουμε κι αυτό στην θερμιδομέτρηση μας.

1 σχόλιο:

  1. Η δίαιτα με τον θερμιδομετρητή είναι μια όμορφη λύση τρώγοντας λίγο απ'όλα. Πρόσεξε μόνο γιατί έχει παγίδες! Ειδικά σε φαγητά λατρεμένα. Οι μερίδες για μουσακά -για παράδειγμα- ή καρμπονάρα είναι απελπιστικά μικρές. 2-3 πηρουνιές ίσα-ίσα για το τσιμπολόγημα. Οπότε θα πρέπει να μάθεις να βρεις τρόπους να απολαμβάνεις βαριά σε θερμίδες φαγητά σε πιο light εκδοχή κι αυτό εξαρτάται από εσένα και τον τρόπο που μαγειρεύεις.
    Όταν είναι να βγεις έξω θα πρέπει πάντα να έχεις στον νου σου τι θα φας. Εγώ στην αρχή αυτό έκανα. Το βαρέθηκα, γιατί στην τελική δεν λέει να τρώνε όλοι γύρω σου κι εσύ απλά να τους κοιτάς. Έτσι όποτε προέκυπτε έξοδος, έτρωγα απ'όλα κι απ'την επόμενη μέρα στο θερμιδομέτρημα κανονικά.
    1000 θερμίδες που έχεις για όριο είναι πολύ λίγο έως απαγορευτικό. Το κατώτατο όριο που μπορείς να πέρνεις ημερησίως σε θερμίδες είναι 1200-1300. Το κανονικό 1500 για σταθερή απώλεια και χωρίς πείνα.

    Καλή συνέχεια και δεν θέλω απογοητεύσεις. Και μην τα παρατήσεις!

    Μάρσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή